10 Αυγ 2015

Summer wreath


Η αδυναμία μου για την λινάτσα δεν κρύβεται και φυσικά για τα κοχύλια. 

Το στεφάνι αυτό δημιουργήθηκε σε χρόνο ρεκόρ και πολύ αυθόρμητα, 
η ιδέα μου ήρθε καθώς τακτοποιούσα τα κοχύλια μου σε βάζα.

Τα χρώματα των υλικών που χρησιμοποίησα είναι στην ίδια απόχρωση με όπως το Καμβά με λινάτσα και λευκό αστερία.


Υλικά :
  • καμβάς 
  • λινάτσα φυσικού χρώματος
  • αχιβάδες - μπουρουδάκια
  • βαμβακερό λεπτό σπάγγο
  • διάφανη υγρή κόλλα πολλαπλών χρήσεων Pritt  
  • θερμοκόλλα σιλικόνης
  • ψαλίδι
  • μανταλάκι

Επικάλυψη καμβά με λινάτσα & τοποθέτηση του σπάγγου:
Για την επικάλυψη του καμβά με την λινάτσα και τοποθέτηση του σπάγγου γύρω - γύρω από τον καμβά μας, θα χρησιμοποιήσουμε τα βήματα όπως το Καμβά με λινάτσα και λευκό αστερία από το βήμα 1ο έως το βήμα 7ο.

Δημιουργία του στεφανιού:
- Ξεχωρίζουμε τις αχιβάδες κατά μέγεθος.
- Τοποθετούμε τα μπουρουδάκια στην κάτω πλευρά του καμβά μας περίπου στην μέση.
-Έχοντας ως αρχή του στεφανιού τα μπουρουδακιά, τοποθετούμε τις μεγαλύτερες αχιβάδες και συνεχίζουμε με τις αμέσως μικρότερες μέχρι να γίνει ένας κύκλος.
- Τις μικρότερες αχιβάδες τις τοποθετούμε στην εσωτερική πλευρά του στεφανιού μας. 
- Τέλος κολλάμε τα κοχύλια μας με την θερμοκόλλα σιλικόνης και το στεφάνι μας είναι έτοιμο !


Καλές δημιουργίες !  

10 σχόλια:

  1. φινετσάτη κατασκευή ,Κλέβει τις ματιές μας !! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έφη μου, με τιμά το σχόλιο σου !!!
      Καλό υπόλοιπο διακοπών !
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο καί άκρως καλοκαιρινή η δημιουργία σου Ανθή!
    Καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου DIMI σ'ευχαριστώ πολύ! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού με πολύ χαλάρωση !
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. I think this is among the most significant info for me. And i am glad reading your article. But want to remark on few general things, The web site style is great, Xtrasize the articles is really excellent : D. Good job, cheersI believe I should mind my manners.This is a way to chew over explaining this.http://realcemasculinobr.com/xtrasize/


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ αγαπώ πολύ τη λινατσα.
    Πολύ σικ το στεφάνι σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρένα μου, καλή εβδομάδα να έχεις. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Η λινάτσα είναι από τα αγαπημένα υλικά όλων όσο για τα κοχύλια και μόνο που θυμίζουν καλοκαίρι μπορώ να τα έχω όλες τις εποχές σπίτι μου. Πανέξυπνη ιδέα να ενσωματώσεις αυτά τα δύο υλικά σε ένα καμβά... Καλή συνέχεια
    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!