14 Μαρ 2015

Λαμπάδες με λινάτσα, σπάγγο & κορδέλες



Μιας και το Πάσχα πλησιάζει, τι καλύτερο από τις χειροποίητες λαμπάδες!



Δημιουργήστε υπέροχες λαμπάδες με τα παιδιά σας, για τα παιδιά σας ! 

Τα βασικά υλικά (λινάτσα - σπάγγο - κορδέλες - κόλλα) είναι πολύ απλά όλοι λίγο-πολύ τα έχουμε στα σπίτια μας.
Φαντασία & καλή διάθεση να υπάρχει 
και το αποτέλεσμα είμαι σίγουρη ότι θα είναι εκπληκτικό!


Αυτή την φορά είχα και ένα υπέροχο μικρό βοηθό την ανιψούλα μου!







  Καλές δημιουργίες ! 


12 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρένα μου, χαίρομαι που σου αρέσουν !
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ χαριτωμένες οι λαμπάδες σου, Ανθή μου! Αυτή η μπλέ, η ναυτική, μου θύμισε μία που είχε ο γυιός μου από την νονά του, πριν από...καμιά εικοσαριά χρόνια....χαχαχα....και ήταν η αγαπημένη του!!!!!!
    Θαύμασα και τις υπέροχες φωτογραφίες σου με τα λουλούδια...με το καλό να μας έρθει η Ανοιξη, γιατί βαρέθηκα τις βροχές!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, χαίρομαι που σου αρέσουν! Απίστευτο! Να ξέρεις η ναυτική λαμπάδα είναι από τις αγαπημένες μου.
      Να είσαι πάντα καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες!!!! Πρέπει να αποκτήσω καινούργια νονά!!! :))
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Ελέανα με κολακεύεις, σ' ευχαριστώ πολύ!!!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τυχερά τα χεράκια που θα κρατάνε στην Ανάσταση τόσο όμορφες λαμπάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανθή Χριστός Ανέστη! Φανταστικές οι λαμπάδες σου, και άκρως ενδιαφέρον το blog γενικά! Σου έχω ένα βραβειάκι:
    http://fairywo-mom.blogspot.gr/2015/04/liebster-awards.html#links
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!