19 Ιουλ 2013

Love your blog


Η Κατερίνα και η Πόπη από το Καλλτεχνί-ζω με τίμησαν με το βραβείο αυτό και τις ευχαριστώ θερμά !





Το βραβείο συνοδεύεται από όρους:

- Ευχαρίστησε όποιον σου το έδωσε.
- Απάντησε στις ερωτήσεις.
- Βράβευσε 7 blogs με links και ειδοποίησε τους για την παραλαβή.

Οι ερωτήσεις είναι:

1. Αγαπημένο περιοδικό. 

2. Αγαπημένος τραγουδιστής / Αγαπημένη μουσική
3. Αγαπημένος/η YouTube guru
4. Αγαπημένο είδος μακιγιάζ
5. Αγαπημένο μέρος διαμονής
6. Αγαπημένη ταινία
7. Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις;
8. Αγαπημένο χρώμα

....και οι απαντήσεις...


1. Συνήθως δεν αγοράζω περιοδικά αλλά τo τελευταίο διάστημα έχω εθιστεί με την φωτογραφία και το περιοδικό Φωτογράφος έγινε το αγαπημένο μου.

2. Λατρεύω την μουσική, με συντροφεύει σε ότι κάνω, όπου κι' αν πάω και όποια διάθεση έχω. Δεν μπορώ να περιοριστώ σε ένα μόνο είδος μουσικής, ανάλογα με την διάθεση ακούω και την κατάλληλη μουσική. 

Από Βάνου, Κουμιώτη, Καζαντζίδη μέχρι Αρβανιτάκη, Δάρρα, Μπάση, Θαλασσινό μέχρι Loreena Mckennitt,Sarah Brightman, Yanni μέχρι Sting, Eurythmics, Roxette, Sinead O'Connor μέχρι
Adele, Lana Del Ray, Duffy μέχρι Rainbow, Uriah Heep, Deep Purple, Led Zeppelin.... 

3. YouTube guru. Τι είναι αυτό; Μήπως εννοεί τα video tutorial στο Youtube; Αν ναι θα αναφέρω απλά το θεματολόγιο : ντεκουπάζ και κρακελέ. Έχω θαυμάσει υπέροχες δημιουργίες με αυτά και θέλω να ασχοληθώ με αυτά με μεγάλη ανυπομονησία.

4. Το ελαφρύ και δροσερό μακιγιάζ. 

5. Ώς νησιωτοπούλα θα πω φυσικά δίπλα από την θάλασσα.

6. Λατρεύω τις ταινίες και δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω... μερικές που μου έρχονται στο μυαλό είναι : Έγκλημα στο Νείλο, Αυτό που θέλουν οι γυναίκες, Ο Άνθρωπος των 2 Αιώνων, Dirty Dancing, Dune, Avatar, Ice Age, Forrest Gump, Braveheart, Μαθήματα πιάνου, Η Μούμια, Το Πράσινο Μίλι, Seven, The Others, Η 6η Αίσθηση, Η Σιωπή των Αμνών, Ο δικηγόρος του Διαβόλου, Το φαινόμενο της Πεταλούδας, The Day after Tomorrow. Ωχ μάλλον το παράκανα...

7. Έχω τόσα ώστε να μην έχω χώρο που να τα αποθηκεύσω. 

8.Ως γνήσια Υδροχόος θα πω το χρώμα μπλε σε όλες τις αποχρώσεις του. 


Το βραβείο αυτό με την σειρά μου το χαρίζω στα παρακάτω 7 ιστολόγια :

35 σχόλια:

  1. Να χαίρεσαι το βραβείο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια, Ανθή μου !!!!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και για την εγγραφή σου στο blog μου !!!!
    Θα τα λέμε !!!!! Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη μου! Ευχαρίστηση μου η η εγγραφή μου στο blog σου και το βραβειάκι που σου πρόσφερα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!
    Πάντως έχουμε κοινά, ιδιαίτερα στις ταινίες...dirty dancing Ουαου....αγαπημένη ταινία ever...την έχω δει αμέτρητες φορές!
    Αλλά και Πράσινο μίλι, seven, σιωπή των αμνών.....!!
    Μου αρέσει η θάλασσα και το μπλέ (παρότι δεν είμαι Υδροχόος).
    Φιλιά!,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ράνια να 'ξερες πόσο χαίρομαι που έχουμε κοινά!!! Φιλιά πολλά θαλασσινά !

      Διαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου! Είμαι κι εγώ Υδροχόος. Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ !!! Υδροχόος και εσύ ; Οπότε με καταλαβαίνεις απόλυτα! χαχαχαχα Απ' ότι βλέπω είμαστε πολλοί οι Υδροχόοι στην blogγειτονιά!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Κάθε βραβείο ευπρόσδεκτο και ειδικά τα "χειροποίητα", της καρδιάς, των φίλων...
    Είναι η μόνη μας σωτηρία!
    Καλώς σας βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ανδρόνικε καλώς βρεθήκαμε, πολύ μου άρεσε η έκφρασή σου " Τα χειροποίητα, της καρδιά των φίλων" συμφωνώ απόλυτα.
      Η blogογειτονιά μας έχει μεγάλη αγάπη και σεβασμό. Καλό είναι αυτή η αγάπη να επιβραβέβεται με τα βραβεία αυτά.
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστώ για το βραβειάκι σου Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κυκλάμινο! Ευχαρίστηση μου να σου το προσφέρω! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστώ Ανθή για το βραβειάκι!!!φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κωνσταντίνα μου! Ευχαρίστηση μου να σου το προσφέρω! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Congratulations to the nominees. I love you blog ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Good morning Gabusiek, i' m glad that you like my blog and i will be delightful to follow your blog.
      Have a nice weekend !

      Διαγραφή
  10. να χαρείς το βραβείο σου, ωραίες απαντήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ !!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα,Ανθή!!!Συγχαρητήρια για το βραβείο και σ'ευχαριστώ που μου το στέλνεις.
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό μήνα! Να περνάς καλά εκεί στα μέρη που ταξιδέυεις !!!! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Τι κάνει το Ανθουλίνι???απολαμβάνει το βραβειάκι του σε διακοπές??να χαίρεσαι το βραβειάκι σου και να περνάς καλά Ανθούλα μου..όμορφα και δροσερά!σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι μου και καλό μήνα, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια μόνο που δεν είμαι σε διακοπές, μόλις μετακόμισα. Ελπίζω εσύ να είσαι σε υπέροχες παραλίες, να χαλαρώνεις και απολαμβάνεις τις διακοπές σου.
      Φιλιά πολλά και να περνάς πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  13. ..να τα χαρεσαι κοριτσι το βραβειο σου..καλο Μηνα..να περνας τελοια..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαράκι μου και καλό μήνα, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Υπέροχη η πόρτα που βρήκες, περιμένω την αναγέννηση της απο τα χεράκια σου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!! Έτσι έτσι, εμείς οι υδροχόοι είμαστε τα καλύτερα ζωδιάκια! χεχε Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλώς βρεθήκαμε Hysteraki Muse, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Υδροχόος είσαι και εσύ ? χαχαχα τελικά στην blogογειτονιά είμαστε πολύ Υδροχόοι !!!!
      Καλό απόγευμα, φιλιά!

      Διαγραφή

  15. Bom domingo!
    Ótima semana!
    ✿·.¸.• Beijinhos do Brasil
    ♪✿°•.¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ/ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΙΣΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΕΜΑΙΛ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ (ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΔΩΡΟ )

    ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ

    http://okosmostisgnosis.blogspot.com/2013/06/1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου, πολύ χαίρομαι που είμαι μία από τις τυχερές νικήτριες. Μεγάλη τιμή.
      Να είσαι πάντα καλά και να διοργανώνεις διαγωνισμούς.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα..αύριο θα σταλεί συστημένο ταχυδρομικά..ελπίζω να σου αρέσει το ταπεινό δωράκι μου και να το χαρείς..επίσης , προχτές σου στειλα εμαιλ δεν ξέρω αν το είδες

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα και γλυκό φθινόπωρο Ανθή μου!!! Χάρηκα πολύ που διάβασα για σένα!!!!
    Κι εγώ λατρεύω θάλασσα!!!!!!
    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φωτεινή μου, καλό φθινόπωρο να έχουμε με πολλές - πολλές δημιουργίες!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!