21 Απρ 2013

Ανοιξιάτικες ξύλινες κορνίζες με σπάγγο και λουλούδια τσόχας


Ήρθε η Άνοιξη με υπέροχα χρώματα και ευωδιές, 
έτσι δημιούργησα λουλουδένιες κορνίζες για να υποδεχτώ την ανοιξιάτικη διάθεση !




Ελπίζω να σας αρέσουν!



Υλικά : 
  • 2 ξύλινες κορνίζες από το ΙΚΕΑ
  • βαμβακερό σπάγγο 
  • λουλούδια τσόχας
  • θερμοκόλλα σιλικόνης 
  • ψαλίδι  


Βήμα 1ο :
- Αφαιρούμε τα αντικείμενα που αποτελείται η κορνίζα μας και κρατάμε το σκελετό της κορνίζας.
- Παίρνουμε το σπάγγο και κολλάμε επενδύοντας τις κορνίζες μας. 

 Βήμα 2ο :
- Κολλάμε τα λουλούδια τσόχας.
- Τοποθετούμε τα υπόλοιπα μέρη από τις κορνίζες μας που είχαμε αφαιρέσει.


 Καλές δημιουργίες !

24 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες και ανοιξιάτικες οι κορνίζες σου Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες και χαρούμενες!! Μπράβο! Φιλάκια, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η μεταμόρφωσή τους,με ανοιξιάτικο αέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κορνιζούλα πήρε άλλες διαστάσεις (αισθητικές εννοώ) γιατί ως προς το μέγεθος έμεινε ίδια.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. oμορφη και πολύ χαρούμενη η νέα όψη της πρώην άχρωμης κορνίζας.... καλό σου απόγευμα και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία η ιδέα σου , έχω μια ξύλινη που μου αρέσει να την κάνω έτσι , καλή συνέχεια.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Κυκλάμινο - Funky Monkey - marileni - Flora Gia
    - Έφη Αδαμίδου Πασοπούλου - nikol

    Χαίρομαι πολύ σας άρεσαν οι κορνίζες μου, φίλες μου! Καλή Κυριακή σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες οι κορνιζούλες σου! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ομορφες και ανοιξιάτικες. Δεν είχα σκεφτεί να κολλήσω έτσι τον σπάκο....συνήθως τον τύλιγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες Ανθή μου!!
    Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη ιδέα,ανοιξιάτικη με υλικά-ειδικά ο σπάγκος-που μπορούμε εύκολα να βρούμε!
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Κορδονέτο - Κατερινάκι - Eleni

    Χαίρομαι που σας αρέσει η ιδέα μου, ο σπάγκος είναι ένα από τα αγαπημένα μου υλικά ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. απλη και πανεεεμορφη ιδεα!!!!!!καλη εβδομαδα να εχειιιις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Μαρία Έλενα - mirsiloumirsilou

    Χαίρομαι που σας αρέσουν !Καλό απόγευμα να έχετε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι κορνιζούλες σου, φτιαγμένες με αγαπημένα υλικά!!!!
    Λατρεύω τον σπάγκο.......
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Φιλία μου, χαίρομαι που σου αρέσουν οι κορνίζες μου και εγώ λατρεύω τον σπάγκο. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΚΟΡΝΙΖΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΑΝΘΗ!!!
    ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΕ ΛΙΓΗ ΦΑΝΑΤΑΣΙΑ!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σ' ευχαριστώ Ρένα μου, χαίρομαι που σου αρέσουν ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είχα καιρό να σου έρθω Ανθούλα!!! Οι κορνιζούλες σου είναι πολύ όμορφες! Καλό μήνα σου εύχομαι, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, πάντα με υγεία και χαρά!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανοιξιάτικες Δημιουργίες : ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΣΑΣ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/03/blog-post_5.html
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφες οι κορνίζες σου!!!Ένα βραβείο σε περιμένει στο blog μου..όποτε θες μπορείς να περάσεις να το παραλάβεις!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε περιμένει βραβείο και σε μένα έλα να το πάρεις!!!!!!!!!!
    Πολύ ωραίες όλες η κατασκευές μπράβο σου !!!!!!
    Φιλάκια πολλά..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Marie-Anne
    Σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου Χριστός Ανέστη να είσαι πάντα καλά! Φιλάκια!

    @ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
    Καλό μου Δελφινάκι Χριστός Ανέστη και εγώ σ'ευχαριστώ. Να είσαι πάντα καλά! φιλιά!

    @ Ειρήνη και Σούλα Γκαρελά
    Φίλες μου Χριστός Ανέστη, σας ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σας με τιμάτε ιδιαίτερα ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!