25 Οκτ 2012

Φούξια κάρτα με τουλίπες


Ύστερα από απουσία αρκετών ημερών από το blog μου, 
με μόνο μερικές ματιές στην blogογειτονιά. 
Θέλω να σας δείξω την καρτούλα φτιαγμένη από τα χεράκια μου,
 με αφορμή τα γενέθλιά της μητέρας μου. Η κάρτα είναι απλή και πανεύκολη!



Υλικά :
  • χαρτόνι λευκό
  • χαρτόνι φούξια
  • UHU κόλλα στίκ
  • χάρακας 
  • μολύβι
  • ψαλίδι ή κοπίδι
  • περφορατέρ τουλίπας
  • περφορατέρ λουλουδιού ή διακορευτής
  • λευκή κορδέλα
Βήμα 1ο :
- Κόβουμε και τα δύο χαρτόνια στις επιθυμητές διαστάσεις (τα δικά μου είναι 12,50 x 25 cm)
- Στο κάτω μέρος του φούξια χαρτονιού χρησιμοποιούμε τον περφορατέρ τουλίπας και κρατάμε τις "κομμένες" φούξια τουλίπες.
Βήμα 2ο :
- Κολλάμε το φούξια χαρτόνι πάνω στο λευκό αφήνοντας μερικά χιλιοστά ώστε να είναι ορατό το λευκό χαρτόνι.
Βήμα 3ο :
- Διπλώνουμε στην μέση την κάρτα μας.
- Κολλάμε στο κάτω εσωτερικό μέρος της κάρτας μας τις φούξια τουλίπες πάνω στο λευκό χαρτόνι.
 Βήμα 4ο :
- Παίρνουμε και τρυπάμε με τον περφορατέρ λουλουδιού ή το διακορευτή την επιθυμητή γωνία της κάρτας μας.
- Περνάμε την λευκή κορδέλα και δένουμε την κάρτα στην γλάστρα μας . 

  Το αποτέλεσμα θα είναι αυτό.

 Καλές δημιουργίες !

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η καρτούλα σου,μ' αρέσει που ταίριαξες το χρώμα της με το λουλούδι!!!
    Να χαίρεσαι τη μαμά σου!!!!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!