1 Σεπ 2012

Αντίο καλοκαιράκι

Δεν είχα φανταστεί ότι η αγάπη μου για τις κατασκευές θα με οδηγούσε στην κατασκευή του blog μου και να ανακαλύψω ένα υπέροχο κόσμο μια blogογειτονειά που ενώνει όλες και όλους μας απ' όλες τις περιοχές της Ελλάδας και όχι μόνο !

Πήρα το 1ο μου Βραβείο από την Δέσποινα και την ευχαριστώ θερμά !


Συνεχίζω αν και 1η Σεπτεμβρίου να αναφέρω 5 λόγους που αγαπώ το καλοκαίρι :

  1. Αγαπώ να αγναντεύω γαλήνη της θάλασσας
  2. Αγαπώ την λαχτάρα των παιδιών που ανυπομονούν να κολυμπήσουν, να τρέξουν, να φτιάξουν κάστρα στην άμμο κάτω από το καλοκαιρινό ήλιο.
  3. Αγαπώ να μαζεύω κοχύλια.
  4. Αγαπώ την πληθώρα των φρούτων.
  5. Αγαπώ να απολαμβάνω μεζεδάκια με ουζάκι παρέα με τους φίλους μας στην βραδινή δροσούλα.
Με την σειρά μου και εγώ δωρίζω το βραβείο στις εξής φίλες :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!